Tema: Re: krim
Autorius: Edo
Data: 2011-05-11 14:00:48
Kryme buvau prieš 3 metus. Tai kas liečia kainas ten jos sparčiai auga
ir ypač sezono metu ir ypač arčiau miesto centro, krantinių ir t.t. Nėra
geros infrastruktūros, daug kur nekokia aptarnavimo kultūra,
neadekvačios kainos, t.y. beveik nėra vidutinio kainų lygio įstaigų ar
paslaugų. Pietinė pakrantė akmenuota ir tirštai nugulta liaudies. Nu gal
ties Sudaku labiausiai prie jūros pasivoliot patiko. Jei tas aktualu
geriau gal pasidairyt link Evpatorijos, kur pliažai bent jau smėlėti.

Dar nustebino truputį tai, kad pvz. šašlyko kainos surašytos meniu už
100 g, o ne už iešmą. Be to tuos 100 g dažnai atskaičiuoja iš akies ir
"sveria" žalią mėsą, todėl galutinė kaina gali labai nevienoda būti :-)
Brangus importinis alkoholis ir kokteiliai baruose. Pigi tik vietinė
produkcija.

Keltuvas iš Al Petri, vieno iš vietinių labiausiai lankomų objektų,
baigia darbą gana anksti. Todėl ten ant kalno geriau užsikelt anksčiau
ryte arba stebėti šiek tiek laikrodį vakarop. Praleidus keltuvą gali
grįžti tik su dušmanais, kurie tada jau gali ir pasinaudoti proga
užkalti papildomą dolerį. Nors jei būni susitaręs kainą iš anksto
nesukčiauja.

Verta važiuot jei nori pažiūrėt į tradicinį slavišką bardakėlį ir grįžt
kelioliką metų atgal.

Verta važiuot be žmonų/draugių ir pan., nes tiek ukrainietės, tiek kitos
poilsiautojos ir vietinės merginos draugiškos. Ar labai gražios nežinau,
skonio reikalas.

Gamta graži, yra ką apžiūrėti, bet negaliu pasakyti, kad rasite kažką
labai ypatingo, ko nebūtų galima pamatyti kitur. Tiesiog savo laiku
Krymas buvo labai vertinamas mūsų tėvų ir senelių vien dėl to, kad jie
turėjo labai ribotą pasirinkimą. O šiaip mano įspūdžiai buvo tikrai
geri, bet tai daugiau susiję su požiūriu ir kompanija, o ne dėl to, kad
ten pati vieta būtų užburianti :-))

E.