Tema: Re: krim
Autorius: Edo
Data: 2011-05-11 15:00:12
Iki kanjono tiek iš Sudako, tiek iš Jaltos organizuojami turai. Ne
kasdien. Išvažiuojama su mikruškėmis, todėl kartais reikėtų užsakyti
ekskursiją iš anksto, nes paskutiniu momentu gali ir nebūti laisvų
vietų. Mes norėjome lankstumo, tai kadangi buvome susibendravę su
kavinės, kur keletą kartų pietavom, padavėja, ji padėjo susiorganizuot
transportą (t.y. suvežiojo mus laisvadienį turintis tą dieną mentas
:-)). Per visą kanjoną pereit nebūtų paprasta, nes takas baigiasi už
kelių km ir tenka bristi, lipti per akmenis ir įveikti pan. kliūtis.
Galima per vieną dieną bandyti aplankyti kanjoną ir Bachčisarajų bei
Čufut-kale, bet tada reikia išvažiuot anksti iš ryto ir jeigu karšta tai
gali būti gana varginantis dalykas. Mes buvome apsistoję Sevastopolyje,
todėl į Bachčisarajų nuvažiavom autobusu.

Jeigu būsi Sevastopolyje rekomenduočiau Balaklavos povandeninių laivų
statyklą aplankyt. Dirba tik iki 15:00. Ir tada teks kažkur ten nakvynės
ieškotis, nes atstumai (pvz. Sudakas - Sevastopolis) ten darosi visai
nemaži kai važiuoji autobusu duobėtais siaurais keliukais. Nors kai
buvau kai kurie jau buvo taisomi kažkiek.

Apie urvus deja nieko nežinau, dėl laiko stokos mes šito sumanymo atsisakėm.

E.