Tema: Re: USA
Autorius: padugne
Data: 2011-04-03 21:54:28
On Sun, 03 Apr 2011 13:51:43 +0300, Ekovila wrote:

> Stai ir atsakymas:
> <2. Lotyniško pagrindo rašmenis vartojančių kalbų asmenvardžiai ir
> vietovardžiai, išskyrus aptartus 1 punkte, rašomi sulietuvinti pagal
> apytikslį tarimą (adaptuoti) arba originalia forma> Man asmeniskai
> labiau patiktu originali forma. Kas del sio ginco - buvo pasiulytas
> "Doveris" kuris pagal paties pamineta dokumenta nevisai atitinka
> taisykles, todel pasiuliau labiau tarima atitinkanti varianta
> "Douveris", nors man asmeniskai tiek pirmas tiek antras variantas
> nepatinka.

Kiek galima sprest is matytu profesionaliai isverstu i lietuviu kalba
dokumentu, tai vartoja kazkodel butent 'Doveris'.

> Nu o seiliojimasi apie "priverstini surusinima", "tarybine tvarka" ar
> kokia "rytu gresme" tai net aptarinet nenoriu.

Tai niekas ir nevercia. Realiai gresmes iziuri tik tu vienas, man pvz
idomiau pasiziuret is kur tokia rasyba atejus. Nei daugiau nei maziau.
Ir jei atejus per rusus tai tiesiog banalus faktas.

--
kthxbai.