Tema: Re: Aviabilietai i JAV
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-12-27 20:47:09
Man teko matyti, kaip lufthansa pavelavus lektuvui is Cikagos is karto nuo
lektuvo paeme veluojancius keleivius ir tiesiai nugabeno prie specialiai ju
laukiancio kito jungiamojo reiso lektuvo (kuris jau pagal grafika turejo
buti isskrydes). Teko buti terminale, kai atejus anksciau prie vartu ir
besidairant  priejo ju vadybininkas ir tiksliai nurode, kur bus kokia eile
ir kur man laukti, kada prades leisti.... (taip buvo ne karta), teko patirti
ju administruojama skrydi (nors turejo buti sas'o lektuvas, po to
airbaltic'o), kai sas'as atsauke skrydi, tai jie sugebejo mane nuskraidinti
kitu savo (lufthansos) reisu taip, kad speciau i sekancia jungiamojo
skrydzio grandi ir laiku buciau galutiniame taske....
Audrius K.