Tema: Re: Aviabilietai i JAV
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-12-27 11:58:31
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:if7vik$sef$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> reikia bilietu i Las Vegas (ar kur salia) ateinanciu metu
> geguzei-birzeliui. Keliaus seimyna, taigi... kaina svarbi.

Skrendant toki atstuma , daugiau svarbu kokybe, o ne kaina. Ypac su seima.
Nelinkeciau suzinoti, kad, pvz, grizimui tavo pusei seimos lektuve nera
vietu ir neaisku, kada bus, nes tu pries tris dienas nepranesei
avialinijoms, kad TIKRAI grisi... (lenku avialiniju bajeris. Jokiu ispejimu
apie tai nebuvo, gal kazkur ju puslapyje smulkiom raidelem. Zmones, pirke
bilietus per agentura, apie tai suzinojo nuvyke i aerouosta....). Taip pat
ir ka gausi lektuve, kaip sedesi (vis tik daugiau 8 valandu vien tik
skrydyje per atlanta). Jei nepatogus jungiamieji skrydziai, gali ir pora
paru aero uostuose praleisti....  Jei bilietai atskiri, paveliuos pirmas
reisas, ir sedi ant ledo....
AudriusK.
P.S. Man kol kas geriausia tokiam skrydziui - lufthansa.

 Berods nuo

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5734 (20101226) __________

http://www.eset.com