Tema: Re: Aviabilietai i JAV
Autorius: eSSas
Data: 2010-12-27 20:14:52
2010-12-27 11:59, Audrius K. rašė:

> [...]
> Nelinkeciau suzinoti, kad, pvz, grizimui tavo pusei seimos lektuve nera
> vietu ir neaisku, kada bus, nes tu pries tris dienas nepranesei
> avialinijoms, kad TIKRAI grisi... (lenku avialiniju bajeris. Jokiu ispejimu
> apie tai nebuvo, gal kazkur ju puslapyje smulkiom raidelem. Zmones, pirke
> bilietus per agentura, apie tai suzinojo nuvyke i aerouosta....). Taip pat
> ir ka gausi lektuve, kaip sedesi (vis tik daugiau 8 valandu vien tik
> skrydyje per atlanta). Jei nepatogus jungiamieji skrydziai, gali ir pora
> paru aero uostuose praleisti....  Jei bilietai atskiri, paveliuos pirmas

Dekui uz likbeza. Nebaisiai man jo reikejo, bet... mazu kam praverte

> AudriusK.
> P.S. Man kol kas geriausia tokiam skrydziui - lufthansa.

Pries isaustant pigiu skrydziu erai LH buvo vieni is brangiausiu. Pries
menesi skrendant buvo pigiausi (renkantis praktiskai is nieko) ir
lektuvas is IAD i FRA buvo 2+3+2 formato (skrydi vykde United Airlines)
- pirmasyk toks matytas transatlantiniam reise. Tiesa - atskrido be
ekscesu. Tiesa Nr. 2 - Liufthansai 45 min sujungimas is Vilniaus i IAD
mission POssible ne tik keleiviams, bet ir bagazui. Butu kas pasakojes -
nepatikeciau

S.