Tema: Re: Aviabilietai i JAV
Autorius: Jonas
Data: 2010-12-27 17:54:16
Teko ir man estravelu pasinaudot kai i JAV keliavau. Super kontora.
Nepatyriau jokiu nesklandumu ;) Dabar pastoviai laukiu "spamo" is ju :D
Jonas
(liutukui - > ru22)

"liutukas"  parašė naujienų news:ifa7p7$fkf$1@trimpas.omnitel.net...

Na estravel dave prisijungima prie bilietu rezervavimo sistemos, ten yra
bendra pasauline skrydziu baze suristiems skrydziams ir jie
per ja perka. Kolkas nieko gero man jie nepasiule tai kazkaip pro pirstus i
juos ziuriu, bet jeigu buna geru variantu, reiks
smulkiau panagrineti.
O atskirai perkant bilietus skrydziai nebus suristi, yra rizika pavelavus
likti orouoste, arba pirkti skrydzius su dideliu persedimu
laiku kad turetu rezerva.