Tema: Re: slidinejimas lenkija
Autorius: Bangis
Data: 2010-12-12 23:49:07
Privatus, snekejau rusu-lenku-slovaku kalbu mishiniu. Siaip
rusiskai-lenkiskai normaliai.
Del ski-pasu, kazka uzpilde kompe savo, tada dave mums kazkoki tai
barkoda. Mes su savo pasais nuvarem prie ski kasu ant kalno gavom ski
pasus su nuolaida. Dar plius dave kortele su kuria ten visokie
discountai tuose baseinuose visam regione, dar kazkur ir apsipirkinet
galima buvo hypernovos supermarketuose su nuolaida 10 ar tai 15% nuolaida.

On 2010.12.06 10:51, Dyzelis wrote:
> to bangis
>
> o cia  privatus sektorius?
> ta moteriske ir ski pasus suorganizvo? kaip su ja kalbetis rusiskai
> angliskai  vokiskai?
>

> "Bangis"<bangis@baltijos.jura>  wrote in message

>>> 5 nakvynes imkim 10Eur zmogui, turbut ne masinoj gyvenot - 35LT *5 *2 =