Tema: Re: slidinejimas lenkija
Autorius: Linelis
Data: 2010-11-29 23:19:57
Nesigilink, skaitydamas as jau seniai supratau kad nemoku pigiai paslidineti
:)))
visi i Alpes vaziuoja uz 1000lt zmogui, o i tatrus po 500 :)))
bet nei man, nei mano pazystamiems taip nesigauna prasisukt.
Kazkodel gaunasi visai kitokie skaiciai

Alpes savaitei :
Kelione (3500km) - 6L dyzelio po 3.5Lt gaunasi apie 800Lt / 4 zmoniu = 200Lt
Skipass - 160-180eur = 600Lt
Slides - 70-80eur = 250Lt
Apartamentai - 20eur*7dienas = 500Lt
Toliau maistas is Lietuvos  = apytiksliai 50Lt * 7 dienos = 350Lt
VISO - 1900Lt (plius dar uz kelius, brangesnis kuras, kavutes, alutis ir
t.t.)
Gerai, tarkim siaip apvalinant Alpes slidinejimas prasideda nuo 1500Lt
zmogui.

Dabar Tatrai savaitei :
Kelione (1800km) - 6L dyzelio po 3.5Lt gaunasi apie 400Lt / 4 zmoniu = 100Lt
Skipass - 26eur*6dienos  = 550Lt
Slides - 50eur = 175Lt
Apartamentai - 10eur*7dienas = 250Lt
Toliau maistas is Lietuvos  = apytiksliai 30Lt * 7 dienos = 210Lt
VISO - 1280Lt (kavutes, alutis ir t.t.)
Gerai, tarkim siaip apvalinant Tatru slidinejimas prasideda nuo 1000Lt
zmogui.

parasykit kur as neteisingai skaiciuoju.
Aciu