Tema: Re: slidinejimas lenkija
Autorius: at
Data: 2010-11-29 21:09:04
On 11/28/2010 09:56 PM, Bangis wrote:
> Pridekim kad pagaliau atidarytas pakelejas perkeliantis i pietine slaito
> puse, kas padaro Chopok kalna labai patrauklu atsipust taip kokiom 3-4
> dienom. As pvz pernai uz 1200Lt su zmona per vasario sventes isleidau su
> viskuo - nuvaziavimas, nakvyne, maistas, pakelejai, etc. Tik nereikia
> lialia kad austrijoj uz 1200Lt galima 4 dienas slidineti 2se :) Tsakant
> buvom - zinom. Tiesiog kitokio pobudzio slidinejimas slovakijoj - su
> poilsiukais su apreski pagal "pilna" programa ir vakariniai
> pasisedejimai vietiniuose kabakeliuose su grushka :) O
> [...]

nzn kaip ten galima uz 1200 LT dviese 4 dienas atslidineti. Kartais jusu
pasiklausius galima pagalvoti kad oru gyvi bunat ir ant skraidancio
kilimo i kalnus keliates. Tikriausiai juodaja buhalterija atskirai nuo
zmonos vedat :)
Man atrodo tiek ir Ignalinoj sunkiai uztektu.

Skaiciuojam:
skipasas - 31 euras/diena/zmogui. ~100Lt *4 *2= 800LT. Cia siu metu tarifas.
5 nakvynes imkim 10Eur zmogui, turbut ne masinoj gyvenot - 35LT *5 *2 =
350LT
kelionei, maistui ir pasisedejimams kabokese liko 50LT. ar as netaip
skaiciuoju????

Gal jus tik po 1 val i diena slidinejat? tada klausimas ar verta taip
toli trenktis.