Tema: Re: slidinejimas lenkija
Autorius: Bangis
Data: 2010-12-05 19:25:29
va mano susirasinejimas su tokia moteriske, pas kuria kambari nuomavom
pernai.

Jasna po dobu

106,2 € za 3 noci ubytovania + 3-dˇnový skipas+ 3 raňajky. To znamená
že máte zľavu 20 % na ubytovanie, 20 % na skipasy a 15 % do Tatralandie
a Bešeňovej.
ju potom náväzne potvrdím. Platiť budete pri príchode, nemusíte posielať
zálohu.

 > Dobrý deň,
 >
 > Áno, všetko vyzerá OK. Radi by sme rezervovať izby s breatfast a
skipasy od 13/02/2010 do 16/02/2010.
 > Budeme dorazí 13/02/2010 okolo 9-10am. Dúfam, že to nebude príliš skoro?
 >
 > S pozdravom.

Visokie besheniovai tatralandijos ir kiti reikalai neitraukti, bet
sutinki kad uz 106eur paemus kambari + pusrycius + ski passus, sis tas
lieka ir kitiem reikalam?
, 02.13 10:30am jau nusnude stovejom ant kalno. 02.16 po pietu
isvaziavom tiesiai nuo trasu namo. 4 dienos ;)?

P.S. Beje moteriske rekomenduoju - jei galimybes ir finansai leis ir
siemet pas ja pashoksiu. Kambariai ne Radison ar Astoria, bet svaru
tvarkinga, pusryciai i lova ir naminis pyragas gryzus po slidinejimo
nuteikia maloniai