Tema: Re: Las Vegas ? masinos nuoma
Autorius: Darienas
Data: 2010-11-19 08:53:45
Masina sudetingas reikalas, noreciau pailset atsipust. Nemanu kad
gereusiais man variantas vairuoti po 20 valandu skrydzio ir turint
galvoj kad nezinomos vietos, o mano organizmas tebegalvoja kad naktis
dabar :) Tik vat neapsisprendziu ar verta bandyt rezervuot per interneta
pvz
http://www.lasvegasgrandcanyontour.com/bus/grand-canyon-south-rim-tour.htm
ar pabandyt susirast ten vietoj. Nuskrisiu 11 vakarop ryte jau noreciau
varyt i GC, kaip manot ar imanoma taip susiorganmizuot ?
Gal yra kokie taskai is kur vezami i 1 dienos turus ir prisijunkt tesiog ?

Darius