Tema: Re: Las Vegas ?
Autorius: Lcd
Data: 2010-11-13 23:00:32
Gali ir masina issinuomoti. Tai siam tikslui viena pigiausiu vietu JAV.
Vaziuoti i grand kanjona toli. 4 val. minimum labai varant. kiek
girdejau daznai buna kamstis prie hoover'io dambos.
Man asmeniskai didesni ispudi paliko zion canyon (bet jis dar toliau).
Arciau nuo las vegas'o ir geresniu keliu yra superinis Zion canyon.
Tikrai labai verta ir grazu.
Iki kanjonu vaziuoti net nebutina. Jau pati hooverio damba ir jos
aplylinkes visai smagios.
Beje, ivaziavimas i bet koki nacionalini parka 20-25 usd.