Tema: Re: Las Vegas ?
Autorius: Darienas
Data: 2010-11-16 11:18:19
bandziau rasyt i viesbuti del tokios vienos dienos keliones galimybes,
bet dar negavau jokio atsakymo. Atvyksiu velai vakare, tad laiko
paieskom kas suorganizuotu tikrai bus minimum. Noreturi is kart sest ir
varyt ryte nes jei kelio 3 valandos tai nemazai iseina vien kelionei.
Gal kas esat taip keliave ar siulo viezbuciai tokias keliones ar imanoma
usisakyt atvykus kokia 11 - 12 nakties kitam rytui. Kiek galetu kelione
i GK autiku ?

Gal dar yra ka reikia zinot keliaujant amerikoj, europoj kaip ir viskas
aisku, gal yra kokiu nors niunsu ?

Aciu visiems atsakiusiems

Darius