Tema: Re: Las Vegas ?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-11-15 21:37:03
Siaip 2-3 h kelio nuo Las Vegas yra ir Death Valley, galima nulekti
paziureti - visa imanoma info cia rasi http://www.nps.gov/deva/index.htm .
Ir apie kitus nacionalinius parkus ( Zion, GC) irgi visa imanoma info yra
www.nps.gov
Las Vegase tikrai tik nakti kūl, diena dykuma ir tiek. Nakti visai nieko
fontanai pagal muzika priesais Belagio viesbuti/kazino, dar Stratospheroje
yra kruva ivairiu atrakcionu jei aukscio nelabai bijosi :) - pvz
http://www.stratospherehotel.com/Tower/Rides/SkyJump   . Dar man patiko
www.atomictestingmuseum.org , cia 2-3 valandom yra ka veikti.
Hoover dam pirma karta palieka ispudi, bet ten max 30 minuciu - geriausia
stabtelti pakeliui i Grand Canyon. O i Grand Canyon jei vaziuoti, tai lipti
zemyn ir aukstyn  - cia jei per diena nuvaziuoti is Las Vegas i GC,
sulaipioti zemyn aukstyn ir gryzti - na sakyciau ne kiekvienam bet imanoma.

Hoover dam formuoja lake Mead  - ten yra marina, kur galima vandens moca
ishsinuomuot ir palakstyti po kanjonus - gali kazkiek kainuoti ( as laksciau
Lake Powell), bet visai nieko atrakcija, verta tureti vandeniui atsparu
fotika.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt