Tema: Re: Slidinejimas europoj
Autorius: solara
Data: 2010-11-17 15:18:47
sitiems dedu +,
taip pat teke pora kartu keliauti.

ziuriu pradejo siulyti kelione ir i Sveicarija, Davosa.
Pastaruosius pora metu ten teko paslidineti, labai geri ispudziai.
Grazus kurortas, ivairios trasos. Tiesa , du slaitai tarpusavyje
nesusisiekia, gal kokiu skibusu pervaziuoti ir galima. Bet is kitos puses ir
Livigno tas pats.
Ta ilgiausia trasa, kur eina nuo virsaus iki apacios 12km, ko gero pati
graziausia kiek teko man matyti (slidinejau Austrijoje, Livigno,
Dolomitinese, Sveicarijoje), . Na, del skonio galima gincytis, bet tikrai
nuostabus vaizdai. Pati trasa gan lengva, kelios atkarpos raudonos, bet
didzioji dalis - melyna.

Vaziuojant savo transportu, gyvenant ne paciame Davose, nesimaitinant ju
restoranuose mazdaug isipasydavome i 2000 lt su Ski pasais (be inventoriaus
nuomos).

Tad dzukijosvingio pasiulymas uz ~2300 su skipasais visai neblogas. Aisku, 4
paros autobuse ...