Tema: Re: Slidinejimas europoj
Autorius: mr. jack
Data: 2010-11-16 10:24:43
Pirmas patarimas ateiciai - jei patys planuojates, anksciau tuo uzsiimkit.
Daug geru apartamentu, viesbuciu jau nuo rugsejo sunku rasti laiku
sausiui-kovui.

Siaip Livigno kadaise musu su zmona buvo pirma savarankiska slidinejimo
kelione ir pirmoji Italijoje. Nebrangus kurortas, pakankamai trasu, daug
lietuviu ir saliu kaimyniu atstovu - visai ok. Plius ir kitkas kas Italijai
budinga, tarkime maziau pedantiskas trasu markiravimas nei Austrijoje.
Gyvenom Marzia hotel - puiki vieta ir kokybe, visgi 4* uz ta kaina tai uuu.

Per agentura bendru atveju sunkokai apsimoka... Tykant lektuvo bilietu
savarankiskai jie pakainuoja 1000-1400 (uz 2 zmones both ways), apsistojimas
labai depends ko tikites ir kas prioritetai. Mes kai skaiciuodavom mus tas
pats Livigno isejo pigiau skristi lektuvu, nuomotis automobili ir gyventi
4*, nei kad agenturu tu metu pasiulymai skristi carteriu (su kruva girtu
tautieciu), baladotis autobusu ir gyventi 3*. Aisku, laiko skirti tenka.

2 dienu kelione autobusu depends nu... man ir 1 pilna diena jame prailgsta.