Tema: Re: Slidinejimas europoj
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-16 16:54:20
del autobuso tai skonio reikalas, bet as pasirasau max 24val jame isbuti.
nuvaziuoti gal ir nesunku, pripylei i baka ir nuluzai :) o griztant
sveikatos ne visada jau buna pilti. kazkada vaikysteje teko visa savaite
prasibaladoti autobuse, viena karta vaziuojant i norvegija, kita karta i
ispanija, po to vel savaite atgal, tai kai grizom is ispanijos mamai
pasakiau, kol neuzdirbsiu pingiu ant lektuvo, niekur nekeliausiu, daugiau i
autobusa nesesiu. na beveik istesejau savo zodi :) tiesa uztrukau 12 metu :D
o vieni bendradarbiai visada renkasi keliones autobusu ir dar kvailina mane,
kad lektuvu skraidau, taigi sako autobusu daugiau pamatyti gali ir pigiau
kainuoja...