Tema: Re: Slidinejimas europoj
Autorius: dz
Data: 2010-11-16 19:09:27
jei yra tvarkingas auto tai seskit ir vaziuokit, pakeliui dar
pasikulturinsit kur nors

mes siemet savarankiskai vaziuojam i livigno tai skaiciuojam, kad bus gal
apie 1500lt per daug nesitaskant baruose ir neskaiciuojant slidinejimo
inventoriaus nuomos, planuojam nuomuotis autobusiuka 8 vietu
vs
pernai su kelioniu agentura sella rondoj, paskurdusiam viesbutyje, isejo gal
kokie 3000lt, nu toj vieto keltuvai brangesni ant 80euru

del agenturu tai ieskok organizatoriu, o ne tarpininku, ju yra kokie gal 4,
tai gruda, novatutas, berots guliverio keliones?? ir dar kazkas, gal
tezturas, reikalauk min 10% nuolaidos

ps del autobuso ir 2 paru tai man stoga rauna ten stipriai

--
www.rees.lt