Tema: Re: Kelioniniu daigtu saraso
Autorius: Dariuks
Data: 2009-03-10 11:57:42
> steriotipinė situacija, kad visi nebandę keliauti dviračiais galvoja, jog
> nusedės šikną, turės laikyt nerealius fizinius kruvius ir t.t.

Na taip tai negalvojam, nes vaziavom jau viena karta toki ratuka
Aukstaitijoje 140km per diena is kuriu dar apie 40km buvo zvirkelio. bet tai
buvo tik vienos dienos zygis, be dideliu kupriniu ir be palapiniu...Dabar
planuojam savaite taip pagyventi, nes as jau isigijau papigiai (deveta
2ratu ) dviracio priekaba, tik aisku nenusprendziu ar man jos reiks, nes
vaziavimas jau zymiai sunkiau vyksta, jau pabandziau cia prisimetes matos
10km pavaziuoti...
Kazkaip norisi geriau viska susikabint ant dviracio nei kraut i ta
priekaba...