Tema: Re: Kelioniniu daigtu saraso
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-03-10 09:36:42
steriotipinė situacija, kad visi nebandę keliauti dviračiais galvoja, jog
nusedės šikną, turės laikyt nerealius fizinius kruvius ir t.t. relax chebra,
gi būsit patys sau šeimininkai, nori važiuoji, nori valgai, nori miegi,
jokių terminų. Paskaičiuokit, vid greitis turistaujant yra 15km/h, o tai
reiškia, jog tik 3val per dieną jūs sedėsit ant dvir (jei minat 50km). Jei
po kiekvienos valandos daryti dar po valandos pertrauką tai nė nepajusi, kad
nukakai tuos 50km. Tik pagalvok, ar tikrai turėsit ką veikt likusią dienos
dalį, jei judėsit tik 3val? Aš asmeniškai negaliu ieškotis nakvynės
15-16val. O ir 100km savais tempais numinu per kokias 5-6 val.
Greičiausia bus taip, kad numinsit tuos 50km, bus dar tik vidudienis, nei
nakvynės ieškot, nei ką. Patūpinėsit nuo kelmelio ant kelmelio ir pati žmona
pasiūlys - paminam dar kokią valandėlę kitą :)

P.S. visada gali būti išimčių, priklausančių nuo kelio dangos (pvz smėlis,
duobės) ar oro sąlygų (priešpriešinis vėjas, lietus), bet iš esmės 50lm,
mano akim yra mažokai visai dienai.