Tema: Re: Kelioniniu daigtu saraso
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-03-09 09:17:55
> Siaip idomu, kaip reiktu palikt dviracius, norin i kokia baznycia uzeit,
> visko nepasiimsi ant peciu, o isejes gali rast pakraustytas kuprines....
vieningo atsakymo tokiam reikalui nėra. Paprastai keliaujant grupėmis, pusė
lieka prie dvir, pusė eina į objektą, paskui pasikeičia. Bet jei būsit
dviese, tai toks bajeris neišeis. Kai aš keliauju vienas, palikdavau su
visom tašėm kur nors per vidury aikštės, prirakindavau prie stulpo ir vis
stengdavaus užmesti akį. Kavinėj, parduotuvėj papraščiau, atremi į stiklą,
kad esant viduj visada matytum dvir.
3x ptfu, kolkas dar niekas nieko...