Tema: Re: Kelioniniu daigtu saraso
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-03-09 20:42:08
Daug kur, ypatingai mėgstu aukštaitijos ežeryną, Kurtuvėnų parką ir gilyn į
žemaitiją, pajūrį, viską ir sunku išvardinti. Keliaudamas vienas semiuosi
kūrybinės potencijos, o jos mano darbe reikia labai daug, tad ir keliauti
tenka dažnai :)
Kilometražą skaičiuoju po 100km į dieną, kadangi dažnai neturiu konkrečios
nakvynės vietos, tad skaičiavimai tik apytiksliai, dažnai koreguojasi ir nuo
objektų kuriuos ketinu aplankyti. Nakvoju įvairiai, kartais lendi kur giliau
į mišką, toliau nuo pagrindinių kelių, kartais užsuki į kokią sodybėlę ir
pasiprašai plotelio pievoje (šitas man asmeniškai nelabai patinka, nes visi
100proc sutinka, o dažnai ir į namus pasiūlo ir vaišinti pradeda, paskui
blogai jaučiuosi esantis skolingas), priklauso nuo situacijos.
Šiaip ar taip keliavimas vienam tai yra kažkas tokio, ko niekada nepajusi
keliaudamas poroje ar grupėje. Kartais reikai ir vieno ir kito.