Tema: Re: Sveicarija - ka aplankyti
Autorius: G.
Data: 2010-07-24 10:21:42
Man aplink Grindelwald haikinti labai patiko - yra taku keltuvu, kai kurie
takai baisesni, kiti visai  lengvi. Daug apie Grindelwald sioje temoje
keksas parase - prisidedu prie Eiger trail rekomendacijos, mes grizim juo i
Grindelwald islipe anksciau (lygtais pirma stotele isvaziavus is kalno) is
traukinio grizdami is Jungfrauhof.

Buvau ir alm minetam Zermatt, nes prisiskaiciau, kad nutoles ir masinomis
ten negalima vazineti. Palikom masina parkinge apacioje, uzsikelem traukiniu
ir islipe pamatem didziausia shopping street'a su kruva zmoniu.  Kalnu
peizazas irgi nebuvo ispudingas. Po Grindelwald labai blogai ten viskas
pasirode. Apsisukom ir isvaziavom i Italija :) Nezinau, tikriausiai isejus
is miesto i kalnus viskas ten vel grazu pasidarytu.

G.V.