Tema: Re: Sveicarija - ka aplankyti
Autorius: Leo
Data: 2010-07-23 18:11:26
alm wrote:

> mano šveicariškų atostogų kalnuose idėja yra į Zermattą nuvažiuot
> http://wikitravel.org/en/Zermatt
Sveiki.Prieš dvi savaites grįžom iš Šveicarijos.Tai antra mūsų kelionė į
šią šalį.Apsistodavom kempinguose.Jų ten tikrai nertrūksta.Man
asmeniškai labai patinka Interlaken apylinkės.Paprastai ten apsistojam
ir keliaujam kasdien vis kitais marsrutais.Tai ir
Jungfraujoch,Meiringen(Aareschlucht),Grindelwald(First kalnas puikiausia
vieta pasivaikščioti).Esant galimybei verta pravažiuoti Grimselpass ir
Furkapass.Labai vazdingas kelias.Apsistojus prie Fiesch miestelio visai
dienai verta pasikelti prie Aletschgletscher ledyno(UNESCO saugomas
objektas).Puiki vieta pakeliauti ir puikių vaizdų pamatyti.Dar vienos
dienos puiki iškyla link Matterhorn.Reikia apsistoti nedavažiavus Tasch
miestelio.Keltuvas pakelia į 3883 m. auštį.Ten nemažai kyla
slidinikų,veikia trasa.Šveicarijos Alpės puikios.