Tema: Re: Sveicarija - ka aplankyti
Autorius: RaR
Data: 2010-07-23 11:22:21
Nakvojęs keliuose kempinguose Šveicarijoje, tai didžiausia įspūdį paliko Jungfrau, esantis prie Lauterbrunen miestelio Interlaken regione. Ten aplinkui yra nemaži kalnai, yra ir pėsčiųjų takai, ir keltuvai. Dar netoli to Lauterbrunen yra Aareschlucht konjonas, viduje kalno esantis krioklys Trumelbach, kažkiek toliau krioklys Reichenbachfolle, kur anot Konan Dolio žuvo šerlokas Holmsas. Dar yra vadinamieji "pass" - pervažiavimai serpantinais tarp kalnų grandinių. Įdomu pasivažinėti automobiliu (tą pagrinde ir darėme, pervažiavau praktiškai visus), daug ir dviratininkų, bet dauigumoje jų tokie panašus į matomus "Tur de France". Su tais pass'ais atminty išlikę pavadinimai: miestelis Andermatt, Furkapass, Grimselpass, kitų neprisimenu, bet žemėlapyje visus rasi. Važiuojant vienu pass'u yra toks ledynas, į kurį galima įeiti už kažkokį mokestį, prie kito gali šiaip prieiti ir bandyti ant jo lipti. Yra toks Grimselwelt, kurr į kalną kelia toks Gelmerbahn, galima ir pačiam užlipti. Dar yra miestai ir miesteliai - šiek tiek pagyvenau pas draugusCiuriche, dar buvau Liucernoje, nakvojome kempinge prie Ženevos ežero, toje pačioje pusėje yra labai simpatiškas miestelis Grujeras, kur gaminami žymieji jo sūriai. Dar buvome pietuose, Lugano, nakvojome kempinge prie Lugano ežero - iškart pasijunti kaip Italijoje. Smagus miestukas. Šalia jo yra toks parkas Swissminiature - miniatiūriniai Šveicarijos žymių ir tipiškų vietų modeliai, vaikams daug džiaugsmo. Netoli Lugano yra toks Verzaska (neatsimenu kaip rašosi) slėnis, juo einančiu keliu kyli iki galo, ir ten yra labai simpatiškas kaimelis, kur visi statiniai iš akmenų. Dar daug kur buvom, visko neprisimenu. Laiko turėjome tik savaitę, o programą mums sudarė Šveicarijos lietuvis, ten gyvenantis jau nemažiau 10 m.