Tema: Re: Rusija : "propiska " Peterburge, ir automobilio nuoma.... ???
Autorius: padugne
Data: 2010-02-10 20:55:53
On Wed, 10 Feb 2010 19:25:03 +0200, Andrius V. wrote:

> nu ble kas per nesamones :) vis amerika man buvo debilu krastas :D po
> tokiu pasiskaitymu man jau amerika pradeda patikti :D

Dar pries visai nedaug metu rusyne salia banalios mobilkes reikejo
tasytis leidima ir pasa :)

Seip paranojikai ir tiek. As va pries pora metu Vnukovo aerouoste turejau
poros valandu pokalbi su KGB ar kaip jis ten vadinasi. Tik moteriskaite
budelej pamate zalia pasa su arkliu iskart pasiule paejet i sali, prisest
ir palaukt. Paso su viza net dorai ir nevarte. Atejo kostiumuotas
vyriskis ir prasidejo apklausos apie tai ko as maskvoj noriu, pas ka
konkreciai vaziuoju, ka konkreciai ten ziuresiu, kur nakvosiu, arzinau
kaip nueit iki viesbucio, ka seip gyvenime veikiu etc etc.
Profesionaliai, vis aplink apie ta pati ziurint ar nesusivelsiu etc.

--
kthxbai.