Tema: Re: Rusija : "propiska " Peterburge, ir automobilio nuoma.... ???
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-10 18:01:25
tarpkitko apie traukinius. Rusyne perkant bilieta net i elektri4ka, i
bilieta iraso varda ir pavarde, ir siaip jie daug kur raso varda ir
pavarde, kur mes jau seniai pamirsom :) tai perkant bilieta iskarto
kasoj reikia atsiversti pasa tuo puslapiu, kuriame viza ir ten turi buti
vardas pavarde rusiskom raidem parasytos (tuo butina pasirupinti dar
Lietuvoje) nes kitaip gausi bobai kasininkei aiskinti kad tavo pasas
tikrai pasas, o ne "fig znajet sto", kad esi uzsenietis, ir kad tavo
vardas toks ir toks, stai viza, stai parasyta. o tai irgi labai
pritraukia visos bilietu norincios nusipirkti zmoniu eiles demesi, ir
draugai milicininkai irgi gali prisistatyti ir patikrinti uzsenieti ;)
todel jei net is Lietuvos iki ten vaziuojama traukiniu (autobusu) arba
Lietuvoj perkami bilietai kuriam nors rusyno transportui, tai butina
reikalauti, kad cia lietuviai i bilieta ikaltu varda pavarde
(fantastiskai - jei sugebes ikalti rusiskom raidem). Lietuvoj pa default
taip nedaroma, todel reikia atsikrai prasyt ir primigtynai reikalaut,
nes sklando legendos, kad prie sienos ir siaip visi kontrolieriai kimba
kai bilietas ne vardinis (nezinau kiek tiesos, mano bilietai visi buvo
vardiniai).