Tema: Re: Rusija : "propiska " Peterburge, ir automobilio nuoma.... ???
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-10 20:47:02
:) pagal ju isaiskinima - jei kas nors nutiks (traukinys nuvirs nuo
begiu, susporgs, etc) kad jie tiksliai zinotu kas tuo traukiniu vaziavo
ir galetu suskaiciuot kas zuvo, kas nezuvo, kas rastas, kas nerastas ir
kas potencialiai (pagal varda ir pavarde) galejo traukinio nelaime
sukelti (terorizmo prevencija savotiska iseina).
bet man regis amerikoje irgi vardinius daro bilietus. bent jau pries
kelis metus kai ten buvau ir is bostono i new yorka autobusu vaziavau,
tai bilietas irgi buvo vardinis. bet nezinau ar tai tendencija, ar
tiesiog man ta karta pasiseke :) o gal jau ir pasikeite dabar viskas.