Tema: Re: Rusija : "propiska " Peterburge, ir automobilio nuoma.... ???
Autorius: AS
Data: 2010-02-10 00:10:36
"Viktorija" <4viktorija@gmail.com> wrote in message
news:hkps48$gga$1@trimpas.omnitel.net...

> Pastebejimas - asmenybes kultas vis dar ten. Kiekviena save gerbianti
> firma ar kita istaiga turi pasikabinus P. ir M. portretus, parduodami ju
> magnetukai, puodeliai ir visi kiti menkniekiai su ju atvaizdais visais
> rakursais. Buvau siek tiek  nustebinta, galvojau po Lenino tokie dalykai
> jau baigesi :) bet ne :)

Is tos pacios serijos geriau su niekuo (netgi atrodytu nesiauru paziuru ir
besidominciais praeitim - cia turbut esminis zodis "praeitis", ne
"istorija") nesileisti i diskusijas apie II-o pasaulinio karo peripetijas, o
bunant Piteryje ir  Suomijos karo, kaip ir nepradeti aptarimu apie Josifa ir
Co. su visais ju nuopelnais. Karas buvo laimetas, kas ji laimejo akivaizdu,
o del bet kokios priesiskos issakytos nuomones sitais valstybines reiksmes
klausimais gali nutikti vos ne bet kas.

Tiesa, neturint propiskos, geriau nesisklaidyti labai akivaizdziai po
stotis. Geriau ten ramiai laukti savo traukinio ramiai, kaip visi, nes
liaudies milicija tut kak tut. Galvojau, kad gal jau busiu uzkibes, kai
issitraukiau veidrodini aparata iamzinti bendra stoties laukiamojo vaizdeli
su raudona freska lubose. Beatitraukiant aparata nuo akies po pirmojo kadro,
du draugai jau stovejo salia. :-)