Tema: Re: Aferistai!!! turizmo biznyje, atsargiai!
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-29 16:12:36
dar paimkit ir pasakykit, kad maximoj viskas brangiausia
aisku jei esi loxs ir nesugebi paanalizuot arba sveiku protu sumastyt
kas yra ziauriai nesveika kaina nei realu gaut, tai taip, nu arba kita
zmoniu rusis, kuriem px kaina.....
O tiek draugu turet kad viska kas maximoj parduodama pirkt per
importuotoja, tai IMHO nelabai realu...

Todel ir nesinervuoju as toj maximoj :)

--
MaRiUs