Tema: Re: Aferistai!!! turizmo biznyje, atsargiai!
Autorius: Nitro
Data: 2010-01-29 13:25:59
Nestebuklingi tie viesbuciai, skaiciau kazhkur internete atsiliepima. Bet
tie atsiliepimai delfio komentaruose ir kitur tai juokingi - ar kas nors
kisa jiems tas sutartis pasirasinet? Ar pistoleta prie kaktos kisa? Viskas
ten ganetinai aishku - nusiperki demo kokio tai klubo naryste (zmoniu kalba
kalbant - galimybe pagyvent viesbutyje savaite, ar kiek ten) ir dar turbut
kokioj prezentacijoj sudalyvauji tenerifej. Kas cia neteiseto?