Tema: Re: Aferistai!!! turizmo biznyje, atsargiai!
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-28 23:15:06
1. Mane baisiai nervina kai apsimesdami kazkuo tave bando itraukt i
kazkokias prezentacijas...
 (vienas berods eastcono pardaveja taip kankinau kokius du menesius,
skambinejo, klause kada prizo atvaziuosiu i savaite du kartus, o as vis
negalejau ir negalejau, tai po poros menesiu daejo jai kad ne ji cia man
pudrina smegenis, o as jai... :) )

2. Dar labiau nervina kai pasitelkdami psichologini spaudima (na, as tam
praktiskai 100% atsparus del darbo specifikos, bet pvz zmona nelabai) bando
tau iteigt/ikist kazka ko tu nenori isigyti, arba tau to visai nereikia.

3. Aplamai ziauriai nekenciu kai verslas vykdomas nesaziningai, netgi
apgaudinejant tame paciame versle jau dalyaujancius asmenis ir toliau juos
"melziant" paciais bjauriausiais metodais.(skaitykite rusiska linka).

tai va tiek pradziai... Na, zinoma ziurint is salies tai niekas nieko
neapgaudineja, na o jei pats uzsimauni ant to, tai pats kaltas, bet vistiek
cia jau kvepia naudojimusi silpnavaliais :)