Tema: Re: Aferistai!!! turizmo biznyje, atsargiai!
Autorius: Lavonas
Data: 2010-01-29 10:18:05
nznau. zmona prigriebe ir ishveze uoshvems :D mes abu neneshiojam
laikrodziu, bet ish vazdelio, tai visai grazus, o del kokibes nznau :D speju
nelabai verta to laiko :D

"MaRiUs" <mariusDELETE@ardega.lt> wrote in message
Nu, ir kaip laikrodis ? ar vertas 1.5h dvieju zmoniu laiko ?
gal sakau reik nueit pasiimt, o tai vistiek kitoj pusej gatves nuo darbo...

--
MaRiUs
Kaunas