Tema: Re: Slidinejimas per naujuosius ?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-16 11:53:50
Kas del Lenkijos kainu, tai as nenoriu gincytis, nes pats pardaviau uz tiek
uz kiek ir pirkau -  taip pasake geras pazystamas, o zinodamas jo finansines
isgales ir begalini sugebejima taupyti, esu linkes tuom tiket.

Kas link skaiciavimo 2000 lt galvai. Sutinku, kad tai gan reali kaina, jei
viska ima "na ura" - kas papuole I akirati ta ir griebi. Bet labai gerai
zinau kiek ir pats isleisdavau, kai aktyviai vaziuodavau (jau 3 sezonus
nebuvau) tiek I Austrija , tiek ir I Prancuzija. Ir tikrai Austrijoje
neisleidau ne kart daugiau kaip 5000 lt 3 -u asmenu seimai.O  kaip
minejau,tai paskutines keliones metu, taupymo rezimu prasisukome su 4000 lt
,nebadmiriaudami. Tiesiog nustojome maitintis trasose esanciuose
restoraneliuose ir negereme juose alkoholio kada tik panoreje.
Tuo tarpu FR, tikrai neuzteko ir 3000 lt zmogui , del ko si salis buvo
eliminuota.