Tema: Re: Slidinejimas per naujuosius ?
Autorius: Linelis
Data: 2009-11-16 11:24:12
as jau isaugau is to amziaus kad pasakom tiketi :) , todel stipriai netikiu
tais skaiciais
zmogus arba meluoja arba nesuprato ka jam sake
kiek mano pazystamu vazineja, nu visada kazkodelgaunasi savaite slidinejimo
1500-2500Lt/zmogui , ir vaziuota buvo ir slovakijos ir italijos ir t.t.
siaip visada skaiciuoja 2000lt galvai

pernai vaziavom naujuju metu savaite i IT, Trento regionas Karezza kalnai
2seimos (4suauge+4vaikai), nuomavomes busika is lietuvos, ten namelis 200m
nuo keltuvu .... seimai 4 asmenu gavosi 8000Lt viskas. maista gaminomes
namie, aisku ir bariukuose ikaldavom ir kavos ir vyno ir spageti, bet
taupiai, su saiku, alkogolis tik namie :)

zinot, jei tikrai kas galetu pasakyti realiai kad galima prasisukti su
1000Lt zmogui, mielai isklausyciau patarimu, nes siemet panasu nesigaus
pasidziaugti kalnais uz sena kaina :((