Tema: Re: Slidinejimas per naujuosius ?
Autorius: donald
Data: 2009-11-16 11:07:54
 Bet dalis mano kompanijos pamego Livigno ir jau daug
> laiko traukia tik I ten. Na, kuom as galiu pasakyt  Livigno kainos
> panasios I austrijoku, o lenkuose tai  bet kokiu atveju pigiau. Vienas
> bendradarbis jau turbut 5 -us metus varo kazkur I Zakopanes rajona ir
> giriasi, kad savaite all in 4-iu asmenu seima isleidzia apie 2000-2300 lt,
> stipriai saves nevarzydami,bet ir neislaidaudami.

Man tai idomu kaip zmones prasisuka uz tokius pinigus... Jei paimti vien ski
pass'u kainas, jau neatrodo realu. Nors Zakopanes ski pass'u kainas rasti
internete labai sunku, vienam tinklapi radau, kad kaina vienai dienai 60-80
PLN. Sakykim paimam vidutine 70PLN kas gausis ~60 Lt.
Tai 4 zmonems, 7 dienoms gausis 60*4*7=1680 Lt. Tai iseina, kad kelionei,
gyvenimui, valgiui ir stipriai saves nevarzymui lieka 300 - 600 Lt ??