Tema: Re: Slidinejimas per naujuosius ?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-16 11:44:36
Nezinau kur buvo Tamstos draugas, bet kai pats dar sovietiniais laikais
buvau tuose krastuose (kazkur salia Slavsko), tai nepasakyciau, kad likau
patenkintas trasom. Gyvenimo salygos buvo tikrai labai geros, slides irgi
buvo puikios, na bet trasos tai buvo taip nudroztos, kad verkt norejosi.
Daug kas is naujoku aplamai nedryso leistis jom, nes ten buvo istisinis
ledas, o pasikelt su tais bugeliukais I kalna, sugebedavo ne kiekvienas .