Tema: Re: Roma 2.5 dienos - daug ar mazai?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-09-08 21:59:32
Palei mane ten ne auksas buvo, o bronza. Ir ji ir dabar ten viduj yra petro
bazilikoj, ir niekam tai nėra didelė paslaptis. Tą padarė popiežius
Barberini, ir yra posakis "ko nepadarė barbarai, padarė Barberini".
O atsakant į temą, tai priklauso nuo to, ką mėgsti. Jei prie meno - eik į
Vatikaną. Man vatikane kelių valandų per daug buvo. Jei architektūra,
istorija - tai visa Roma vienas didelis muziejus su bažnyčiom ir fontanais.
O šiaip ten viskas vietoj, mes per daug netaikydami Panteoną pamatėm kokius
šešis kartus.
Iš netipiškų vietų rekomenduočiau ledainę Giolitti, ji ten ledus nuo 1900
gamina. Kaina - konkreti, bet vieną-du kartus paragauti verta.
Beje, turiu knygą "Rome - the eyewitness guide", naudota keturias dienas,
jei ką - parduodu :-)