Tema: Re: Roma 2.5 dienos - daug ar mazai?
Autorius: ROOTS
Data: 2009-09-07 17:18:28
Romoje yra daug ka ziuret, ir savaites gali neuztekt.  Vatikanas basic nemokamai.
Siulau apsilankyt picerijoj tinkle Formula 1. http://www.spottedbylocals.com/rome/area/san-lorenzo-pigneto/restaurants-san-lorenzo-pigneto/formula-1  Ten patekt buna vakarais problematiska, reikia palaukt lauke. Pasakai ten viduje kad lauki lauke ir paskui iseje tave pakvies prie staliuko. Italai sako, kad geriausia vieta picas valgyt tai dformula1. Ir aplinka gera(man kazkodel primine vokiectijos aludes, kur ilgi stalai, daug zmoniu, visi kalbasi, bendrauja), ir picos labai skanios. Mums irgi skaniausios buvo ten :) Pigu.
Butinai paragaut gatvese pardavinejamu ryziu bandeliu su mozzarelos ir tomatu idaru - suppli, yra dar atmaina ir su mesa. Suppli yra tik Romoje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Santa_Maria_della_Concezione_dei_Cappuccini sicia ciotka.
http://en.wikipedia.org/wiki/Catacombs_of_Rome katakombas idomu aplankyt
nur ir visos kitos placiai zinomos vietos.
Mes vaziavom gruodzio menesi. Buvo silta. Kelias dienas lijo. Kelias isvis karsta buvo.