Tema: Re: Roma 2.5 dienos - daug ar mazai?
Autorius: wayfarer
Data: 2009-09-07 19:44:27
pritariu Akteonui. su drauge pernai rugsejo pradzioj buvom - nespejom per 10
dienu ir senamiescio aplekt.
kas nebuvo pamineta, bet labai gerai tokiam greitam "apibegimui"-imat
turistini autobusa (ju ten daug ivairiu firmu vazineja, tik paziurekit kuri
firma ilgesni marsruta siulo :D) kainuoja keli eurai. ir vaziuojat per visa
roma - per ausines pasakoja (rusiskai, angliskai, ir kt.) jei kur patiko,
galite islipti, pasivaikscioti, pasifotkinti ir sulaukus tos pacios firmos
kita autobusa toliau testi kelione - va taip is principo per viena diena
gali tikrai daug pamatyt. antra diena susiplanuokit nulekt ten kur autobusai
neveza. ir itin rekomenduoju Tivoli kalnuose - galioja tas pats miesto
viesojo transporto bilietas. Tivolyje nueikit i fontanu soda - nepaprastai
grazu. tai va taip ir pamatysit esme. nu, o toliau tai yra galybe grozybiu -
ispanu laiptai, panteonas (nemokamas), koliziejus, forumas (labai idomu po
ji pasivaiksciot - nemokamas), simtai fontanu, skulpturu, ir pan. o nakti
butinai apsilankykit Trestavere rajone - ten vyksta intensyvus naktinis
gyvenimas nuo 23 iki kokios 2-3 nakties kasnakt :). naktiniai turgus, galybe
zmoniu, linksmybes ir t.t. Taigi, miestas tikrai fantastiskas. poilsiui gal
ten nelabai tinkamas, bet pasikulturint ir pakeist aplinka vieta superine :)

P.S. sakei viesbutis centre - kurioj vietoj idomu, nes as kai ieskojau irgi
aceit centre radau. tai gerai kad pazystami ten man parupino buta tikrai
centre, nes nuo ankstesnio "centro" uzknistu su tuo metro baladotis :D.