Tema: Re: Roma 2.5 dienos - daug ar mazai?
Autorius: nuno
Data: 2009-09-07 17:51:59
2.5 dienos nera blogai. galima nelankyti tiesiog nieko - vaikscioti po
miesta aplink tuos griuvesius, kolizieju, senamiesti (panteonas, aikstes,
fontanai) bei maloniai leisti laika. galima deliotis ir kazkokius norimus
objektus. jei domina vatikano muziejus, tai beveik visa diena iseis ten
(sakykim, ryte ieini ir po pietu kazkada iseisi). koliziejuj keliu valandu
pakaks (iskaiciuojant ir pastovejima trumpoje eileje tokiu metu laiku) ir
t.t.
del metu laiko - verta vaziuoti bet kada, gal isskyrus vasara, nebent kitaip
neiseina ar zmogus is prigimties yra mazochistas, norintis valandu valandas
kepti ant saules eilese.
tokiam laikui vaziuojant rekomenduociau romapass'a isigyti (lygtais
www.romapass.it) - bent jau seniau budavo  ~20 euru ir 3 dienos viesuoju
transportu ir 2 muziejai nemokamai (vatikano neisiskaiciuoja), o i kitus
muziejus - nuolaidos.
vatikano muziejus pernai buvo ar ne 14 euru, koliziejus ~ panasiai,
pasivaiksciojimai po forumus apie 10, tai jau vien i situos du einant
romapass'as atsiperka. tikslias kainas ir salygas siulau pagooglinti :)
jei domina menas, yra tokia galleria borghese, i kuria bilietus reikia
rezervuotis is anksto.
katakombos irgi idomi vieta, bet turint tiek laiko siulyciau jomis
neuzsiimti, nebent labai ypatingai domina.
maistas ne glamurinese kavinese ~ 10/12 euru patiekalas (pica, makaronai ar
pan.). is bedos gelbeja ir mcdonalds su vaizdu i panteona :)

data, manau, OK (buvau sausio men - diena sviete saule ir buvo +15laipsniu.
turistu mazai). miestas - labai OK, tad siulyciau krypties nekeisti.