Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: donald
Data: 2009-08-13 12:16:29
Ne, nedek kryziaus ant Juodkalnijos, zemyne labai grazu. Tik ne poilsiui
prie juros.
As irgi ka tik grizau, buvau per pati sezona. Savaite gyvenom tarp Omis ir
Makarskos, mazam miestely, 50m nuo juros, tai pliaze gal 20 zmoniu. Pora
dienu buvom tarp Dubrovniko ir Cavtato, Blat miestely, tai ten pliazas isvis
beveik tuscias