Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: Gimp
Data: 2009-08-13 08:58:57
Buvau liepos gale netoli Makarskos - zmoniu dax..a, karsta (nakti ~28, diena
+34, vanduo koks +25) kainos didokos bet pakenciamos (pajurio kabake pica
~25 lt, mesos arba zuvie patiekalas ~30). Kempingu yra, bet kainomis
nesidomejau (prie Plitvicos tik nakvojom uz ~ 30 euru 2 +2 palapineje -
manau nepigu, bet kitur turetu buti pigiau). Beje, vaziuojant i Dubrovnika
(nedavazianvus berods 37 km) maciau kempinga su nerealiu pliazu ir l. mazai
zmoniu - gali pagooglint gal rasi info.

Rugsejis - turetu buti optimalu pagal klimata ir zmoniu kieki, bet siaip
Kroatijos neuzskaitau - Europos skruzdelynas, ramiam poilsiui nelabai
tinkamas.

Gimp