Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: Gimp
Data: 2009-08-13 11:29:39
OK, reiskias ant Juodkalnijos - kryzius :)))

Siaip pravaziavau pajuri beveik nuo Splito iki Dubrovniko - kazkaip
problemos su mazais ramiais miestukais prie juros... Truputi nuo juros - OK
(patys ir gyvenom apie 1.5 km nuo juros i kalnus) - bet pliaze vistiek
zmoniu dax..a (iskyrus mano mineta kempinga). Na nebent tai, akd mes buvome
paciame sezono ikarstyje (taip jau gavosi), bet is kitos puses pazystami
vaziavo birzelyje - susalo :)))

Gimp