Tema: Re: KROATIJA rugsejo vidury.
Autorius: donald
Data: 2009-08-12 21:26:05
Esu buves 2 kartus rugsejo gale - spalio pradzioj. Zmoniu tokiu laiku jau
maziau, kainos zemesnes. Oro temperatura diena apie 25, nakti 18-20, cia
pakranteje ir salose. Vanduo buvo 22 laipsniai. Vienais metais pora dienu
buvo lietaus ir skvalu juroje. Bet visumoj, jei tureciau galimybiu,
vaziuciau i Kroatija butent rugsejo men.