Tema: Re: Ir v?l apie palapines :)
Autorius: KEdas
Data: 2009-08-11 17:13:27
BigM rašė:
> Įeik į easy camp'o puslapį ir susirask RIMINI 400 instrukciją. Kai
> paskaičiau, kad reikia 2 žmonių ir papildomo, kuris iš vidaus pakeltų
> palapinę, tai kaip ir atšoko noras. Nors ji tikrai erdvesne ir labiau
> traukė (du atskiri kambariai, mamytė-tėvelis atskirai... ;) )

Tikrai nepatogi konstrukcija. Kiek esu matęs, tai tokio tipo palapinėms
reikia lygaus pagrindo, kad be vargo įsitemptų viršus. Tavo pasirinkta
ir mano siūlyta palapinės ne tokios reiklios pagrindui, nes atramos
kryžiuojasi, o viršutinis tentas gali slankioti apatinio atžvilgiu.

Beje, Milano pradžioje statomas viršus, o po to įsegama apačia? Jei
taip, tai irgi ne itin patogu landžioti prisegant. :)
Bet tikrai patogiau nei kiti variantai.

Dar vienas nežymus Milano trūkumas lyginant su Shaba – lyjant /truputį/
taško į vidų, nes nėra galimybės viršutinį tentą nuleisti iki pat žemės.
Taško nuo žolės atšokę lašai.