Tema: Re: Ir vël apie palapines :)
Autorius: BigM
Data: 2009-08-11 14:22:46
Idealių palapinių nebūna, nors pagal mano poreikius gal tenkintų Quechua,
tik kad LT reikiamo modelio nėra ir šiaip tik vienas kitas skelbimas
pasitaiko.

Ten ir pastatymas per akimirką, ir pakankamai aukštų modelių yra...

Manau, kad neturėtų būti didelė problema megztinį apsimauti atsisėdus,
kelnes galima ir atsigulus užsimaut :)

Tavo pateiktame variante man viena bėda - kur šunį dėsiu? nenoriu leisti
miegot kartu, geriausia, kad būtų erdvus prieangis.

Beveik kaip ir apsisprendžiau. Imsiu Milano 400 už 179 Lt Senukuose. Negaila
tokių pinigų, o pakeliavus kelis kartus realiai gal išryškės aukščiausio
prioriteto poreikiai ir tuomet galima kad ir už ~1kLt nusipirkt idealiai
poreikius tenkinančią :)