Tema: Re: Ir vël apie palapines :)
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-08-11 14:49:18
Easy Camp moto - your first camping experience :), kaip tik. Siaip pats
turiu Easy Camp Torino 300 jau 5 metai, jokiu problemu tiek LT, tiek kur
nors Europoje.
Outwell moto - family camping, ten daugiau didesnes palatkes ir visokiu
pilna aksesuaru family campinimui.
Dar Oase Outdoors ( danu kontora kuriai priklauso visi sie prekiu zenklai)
turi Robens, bet ten jau kitas kainu lygis ir kiek zinau Senukai i LT sio
prekinio zenklo neveza.

As su sitais visais zenklais penki metai Ukrainoje dirbu, tai kol kas jokiu
nusiskundimu nebuvo is parduotuviu/vartotoju puses. Easy Camp pradziai manau
uzteks tikrai.

TJ

ps. Su Senukais nieko bendro neturiu, taip kad nesuinteresuotas asmuo :)