Tema: Re: Automobilinis saldytuvas
Autorius: svyt
Data: 2009-07-10 19:46:59
vat apziurejau ir negaliu tau nieko rekomenduoti, ant mano nera jokio
pavadinimo. pirkau ermitaze uz 320 lt. pirkau pagal talpa, nes netikol nei
dideli (ner kur ju kisti) nei mazi (niekas netelpa). kai masinoj su
kondicionierium apie +25 tai saldo pakankamai gerai. Vaziuojant i kroatija
kempinge jungiau prie 220V. nakti viskas ok, diena nu palaikydavo ka per
nakti budavo sukaupes, laipsniu nezinau. Dar kazkada snekejau su furistu,
sake reikia ziuret kad jis nesaldytu per daug, nes ismesi produktus kai
uzzsals. O dabar ji jau pusmeti naudojam kaip virtuves saldytuva, kol
nusipirksim stacionaru.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.